Jag blir ruinerad!

Helvete vad det finns snygga barnkläder! Jag kan inte behärska mig, utan köper hej vilt! Och även om det mesta inte är så dyrt så är det många bäckar små...

Som exempel har vi den här sviiintuffa västen från H&M, för endast 129kr. Hur ska man kunna låta bli att köpa den liksom? Va? Inte så dyr, eller hur? Nej. Klick, klick. Men har man redan tänkt så sjuttioelvatusen gånger hittills denna månad så blir det några kronor..


Jag kommer inte överleva på föräldrapenningen thats fo sure! Haha!

Och när vi ändå pratar om att köpa saker..

Fick ett mms av Micke:
Ny bil! BMW 120 diesel -08.

Riktigt skönt med två bilar faktiskt! Och dessutom var den där riktigt snygg, även om jag kanske hade föredragit en större starkare variant av BMW. Hehe. Cant wait to provköra den i helgen! Jippi so happy! Fan va lycklig jag är!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0