Håkans födelsedagspresent!

Ni minns ju att jag var till Söderhamn i tisdags och firade Håkan? Ja? Bra. Men visst visade eller berättade jag inte vad han fick?

Det är ju så grymt svårt att köpa presenter till medelålders män. Håller ni inte med? När jag frågade vad han önskade sig sa han "ja...en skjorta kanske?" NEJ NEJ NEJ. Det får han alltid.

Så förra veckan när jag strosade runt på stan såg jag den perfekta presenten! En korvgrill!! Det liksom skrek Håkan om hela förpackningen! Slog till direkt och det blev verkligen en hit.


Exakt lika snygg i verkligheten som på bilden!

Idag är det Håkans riktiga födelsedag, så GRATTIS till honom igen! Hurra hurra hurra.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0