God morgon, kära stalkers!

Jag skulle ljuga om jag sa att det var en bra natt.. har vaknat till och från, och när klockan slog 06 var det ingen idé att ligga kvar längre. Så nu ligger jag i soffan och försöker piggna till!

Imorgon hoppar vi in i vecka 38 och det är dessutom min sista vecka på jobbet nästa vecka. Kom ut nu bebis!

Det är väl inte så konstigt att jag inte kan sova så bra med tanke på hur trångt det är för lille D där inne nu.

Anyways!

Idag ska jag åka upp och hälsa på mormor och morsan en snabbis.



Främst är det för att jag vill hämta barnvagnsgrejen mormor har virkat, hehe, men även för att vara trevlig och säga hej hur mår ni - såklart.

Det som känns så surt är vädret. Så klart att det är stråååålande sol nu. Nu när jag inte ska vara hemma. Jag hade ju mer än gärna suttit på baksidan och gottat mig utomhus än att sitta i en bil. Och imorgon ska det ju bli sämre väder, igen. Men men, what to do liksom? Man kan inte styra sitt liv efter vädret! Eller..?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0