9 dagar kvar.

Ingen bebis ville komma tidigare den här natten heller. Typiskt!


Spjälsäng, vagga och vagn ekar fortfarande tomma.

Dom flesta förstföderskor går ju över det beräknade datumet, så idag släpper jag mina tummar som jag har blåhållt för en tidigare förlossning. Enjoy the ride bah! Och tydligen är det bara en myt att den kan komma igång tidigare om man är mer aktiv såhär på slutet. Fan, inte ens grodan kan leva på det här lilla hoppet! Haha!

Vilket datum är det då som gäller?
När vi räknade ut själva så fick vi 30/5 som datum. I vecka 14 var vi på ett tidigare ultraljud som ni kanske minns? Och där fick vi 31/5 som bf.


Liten grabb sett uppifrån i vecka 14.
Titta dom söta benen! Hihi!

I vecka 20 var vi på det där rutin ultraljudet uppe på förlossningen, och där sa hon att datumet var 2/6. Så det är väl liksom det som gäller antar jag. Men då förstår ni kanske varför jag hoppas på en maj-kille!

Och här ser vi honom lite större än tidigare, i profil denna gång.

Jag är så galet nyfiken på hur han kommer se ut!! Ska bli så roligt! Såhär såg Micke ut som nyfödd:



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0