Måndag.

Vaknade från sjukaste drömmen imorse. Skulle amma bebisen. Trodde jag. I min famn låg Guzzen. Snittade upp mitt bröst så det hängde hudflikar från det.. Hujaligen riktigt skum dröm. Snarare mardröm. Micke säger att jag måste sluta behandla guzzen som en bebis, så kommer jag inte drömma sånt längre. Hmm, jag vet inte jag.

På jobbet såg jag ut såhär idag:
(Minus jackan och gamnacken)

Idag satte jag mig ner och kollade när jag har tid att gå ner i tid. Min chef avbröt mig mitt i en mening och sa "Elin, hur mår du? Om du inte mår bra så måste du gå ner i tid. Du kommer aldrig att ha tid att gå ner i tid. Lyssna på kroppen." och tja, det har hon väl rätt i. Vi bestämde att jag går ner på halvtid-ish från och med tjugonde april. Och så jobbar jag så fyra veckor innan det är dags att vara helt ledig i två veckor och förbereda sig på förlossning. Bra plan.

Imorgon är det tisdag och jag är ledig! Då ska jag till farbror doktorn och kolla mitt hjärta. Wish me luck!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0