"Katter är så keliga"

Eehh hur avundsjuk tror ni jag blev på Mathilda när hon skickade den här bilen nyss:


Hennes katt Alva är en riktig gosis, och hon ska ligga i mathildas famn mest hela tiden. SÅ HIMLA FUSKIT!

Detta är guzzen imorse:

1) åh vad mysigt att bli klappad.


 2) du klappar fel.

3) jag drar.

SÅ HIMLA OMYSIGT!

Hon skriker efter uppmärksamhet hela tiden, men när man ska klappa henne flyttar hon sig en bit och lägger sig och stirrar på en. Oj, vad mysigt.

Hennes favoritsyssla är att bli buren. Och helst ska man låta henne få nosa på saker hon i vanliga fall inte kommer åt; typ hatthyllan eller...en vägg. Det gillar hon, då är hon nöjd. Men jag orkar inte gå omkring med en katt i famnen hela dagarna!

...kommer ju snart bära runt på en människobebis hela dagarna. Så just nu vore det trevlig med en kattbebis som ville ligga i mitt knä och bli klappad. Låter väl inte som för mycket begärt? (Som den galna katt människan jag är frågade jag precis guzzen om det verkligen är för mycket begärt! Vet ni vad hon gör? Går ut genom kattluckan. Det sa allt.)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0