Jag som aldrig mer skulle tapetsera..

Man ska tydligen aldrig säga aldrig, för tro på fan att jag tapetserade igår! Trots att jag sagt ALDRIG MER. Men bra blev det iallafall. Och mysigt. Jätte mysigt.

Före

Efter

Nu fattas bara lite blöjor och våtservetter så är vi redo att byta blöjor! Och en skötbädd för tusan! En skötbädd måste vi såklart köpa.


Det ser kanske lite trångt ut på bilden, men det fungerar bra. Fåtöljen tar ju upp en stor del av rummet, men jag ville verkligen ha en fåtölj där inne som jag kan amma i om vi får gäster. Om man vill gå undan lite liksom.

Åh vad bra det blir! 

Vecka 32 idag och därmed 8 veckor kvar bara. Undra hur den lille där inne i magen ser ut! Jag är så nyfiken!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

FINT! Nu har väl Guzzen provat alla skrymslen å vrår i rummet. har Prinsessan godkänt även fina fåtöljen?

Svar: Ja där sov hon en sväng, så nog är den godkänd alltid! :-)
Elin Haglund

2015-03-29 @ 12:50:25

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0