Invigning av badet!

Ikväll har jag legat och sovit, typ. Mått ruskigt dåligt. Usch, som jag skrev innan var det väldigt längesen jag var sjuk - hade typ glömt bort hur jobbigt det är!

När jag kände mig någorlunda mindre nära döden så gick jag ner till källaren där Micke var... och oj oj oj vilken överraskning! Tända ljus i hela badrummet, mysig musik och ett varmt bad redo att hoppa ner i.







Ni ligger han på pluspoäng - verkligen! Fixar middag medan jag sover, och sen även detta! Vilken karl!

I skrivandes stund ligger vi båda utslagna i soffan. Genomvarma och avslappnade. Så tråkigt att jag är dålig bara..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Jag är helt såld på erat badrum!!! Så otroligt fint och så otroligt bra jobbat. Nästa gång jag kommer ska jag placera mig där :) Å inte i garderoben ;)

2015-03-08 @ 10:48:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0