Gårdagens sköning!

Igår såg jag det mest oväntade! I'll tell ya..

Jag satt i bilen utanför coop och väntade på Micke. Folk gick in och ut ur mataffärn - som vanligt. Inga konstigheter. MEN DÅ HELT PLÖTSLIGT kom det ut en man bärandes på...


Snälla säg att ni ser vad det är!!

Dom flesta kommer ut från Coop bärandes på matkassar. Men inte denna man. Han hade en KATT i famnen! Alltså, vad är oddsen att få se något sådant?! Och vad är oddsen att åka förbi honom igen och lyckas ta ett bättre kort?!


Undra vad Guzzen skulle tycka om jag bar runt på henne utomhus..? Förmodligen skulle hon klösa ihjäl mig. Att bli buren uppskattar hon endast inomhus. Men mannens katt ser ut att mysa iallafall. Tycker ni inte?

Haha, hysteriskt roligt och otippat att få se detta. 


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Han går alltid med katten så.. förstår inte hur Katten kan vara så lugn i famnen hela tiden ..väldigt mysko

2015-03-23 @ 12:19:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0