Bio igår.

Idag är jag, till min förvåning, ledig! Vilket passar alldeles utmärkt då min hals gör ont, huvudet är tungt och snoret rinner. Hej förkylning! Men att jag skulle bli sjuk är inte särskilt förvånande.. Micke har nämligen haft feber i princip hela förra veckan, och är fortfarande inte helt kry. Jippi.

Igår direkt efter jobbet drog vi ut till Ikea för att köpa tavellister. Ni får se sen. Och sen mina kära följeslagare, sen åt vi på donken! Som jag älskar donken! Always had and always will. Att dom dessutom hade dubbel QP på menyn gjorde det inte sämre!!
Mmm gött va?

Nu, till rubriken! Vi var på bio igårkväll förstår ni. Oj vilket jävla misstag. Det var fan helt omöjligt att sitta på ett sätt som var skönt för ryggen. Vred och vände mig under hela filmen och idag känner jag fortfarande av att den gör ont. Påminn mig om att inte gå på bio efter en arbetsdag igen!! Tur att filmen var bra iallafall: Kingsman.

Nu är det dags för frukost.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Åhhhh, vad längesedan jag åt en burgare!!!

Svar: Dubbel QP = drömmen! 😜
Elin Haglund

2015-03-03 @ 20:07:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0