So it begins..

Tisdag. Första dagen på resten av vår vardag.

Imorse åkte Micke till jobbet, och nu börjar liksom "den riktiga vardagen" för mig och Devin. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är nervös. Men det kommer bli bra, det vet jag!




Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida G

Det är okej att vara nervös och det är okej att tycka det är jobbigt! Jag var helt knäckt första tiden när Otto gick tillbaka till jobbet, men tillslut så kom jag in i det och det blev just vardag. Om två veckor går jag på semester, då vill jag och Kasper komma och hälsa på dig någon dag :)

Svar: Åh, det får ni mer än gärna göra!!
Elin Haglund

2015-06-23 @ 16:39:33

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0