Second hand.

Jag har shoppat relativt mycket kläder till Devin från både tradera och instagram. Eftersom han kommer växa så det knakar nu de första månaderna så vill jag inte lägga allt för mycket pengar på de kläderna. Typ.

MEN, det är jätte jätte tråkigt när man köper något via nätet som är "bättre begagnat skick - lite tvättnopprig", och så ser heeeeela tröjan ut såhär:


Inte så lite nopprig va? Kul. Jag tänkte nästan slänga den när jag kom ihåg att vi har en "nopp-maskin" här hemma! Jag hade inte så höga förväntningar på att det skulle funka, men tröjan blev för tusan som ny!! Kolla:

Vilken skillnad va?!

Maskinen kostar 129kr på Clas Ohlson.

Vi har en från OBH NORDICA men den såldes inte längre på classe. 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0