BVC.

Igår var det dags för ett besök på BVC för vägning och mätning. Devin hade växt 1,5 cm på längden och gått upp 156 gram! Vilken lättnad att han har ökat i vikt, dessvärre är han inte över sin födelsevikt ännu så nu ökar vi mängden ersättning. Han har absolut inga problem att äta, utan varför vi har givit honom "för lite" ersättning tidigare beror på ett missförstånd mellan BVC-kvinnan och oss. Jag förstår att ju mer ersättning han får, desto mindre amning krävs. Men just nu skiter jag i amningen! Just nu är det viktigare att han går upp i vikt, blir mätt och mår bra. Om det behövs grädde från pattarna och jag endast kan erbjuda minimjölk, varför vill jag fortsätta ge honom det? Hur kan detta missuppfattas? Hur som helst är allt på väg åt rätt håll nu, och jag och Micke kommer fortsättningsvis lita mer på oss själva än på någon annan.

Min lilla prins. Som jag älskar dig!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0