Nätterna.

Ja, hur går det med sömnen kanske ni funderar? Well, jag skulle ljuga om jag sa att jag var utvilad.. Men på något märkligt vis känner jag mig ändå pigg. Typ.

Devin har haft lite ont i magen de senaste två dagarna, vilket gör att han sover mindre och dessutom mer oroligt. Inatt har vi ändå fått sova rätt mycket tycker jag.

Jag och Devin somnade i soffan vid 22-tiden och sedan vaknade jag kl 02 av att han gnydde. Värmde på lite ersättning, och sen la jag honom i hans säng runt 02:30. När klockan var runt 05:30 vaknade han igen och skrek av gaserna i lillmagen. Uffa, stackars plutt! Värmde ersättning och sen sov och vaknade han om vartannat till klockan 08:30 då vi gick upp.

Så, jag vet inte om detta är att "sova mycket" när man har en tre veckors bebis? Men det känns ju skapligt bra iallafall!

Vi var ut och gick imorse för att han skulle sova i vagnen. Och det gjorde han...i typ en halvtimme. Suck. Dumma mage som spökar!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0