Mycket kvar..



8 veckor har passerat sedan förlossningen. Jag har inte tränat nåt, och promenaderna har inte varit regelbundna, men ändå har jag tappat 15kg hittills (thank you lord!). Det är fortfarande 10kg kvar att bli av med och jag hoppas det kommer gå någorlunda lätt så snart som jag kommer igång med motionen.

Jag längtar efter en fastare mage!!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Det tar kroppen ett år att hitta hem igen. Tänk så här: i nio månader har den expanderat och nu behöver den minst lika mycket tid att sugas ihop. Stressa inte över din spegelbild utan gör hemma träning, gå när du kan och låt den ta den tid den behöver!

Och jag som gick upp dom där gräsliga 25 kilona förstår din frustration men nu är Vidar strax ett å jag LOVAR dig, du kommer bli som vanligt. Bättre till och med om du tränar ynka 15 min om dagen. (Kolla min blogg va jag gjort) KRAM

Svar: Skönt att höra att det finns hopp! 🙏🏼😝 You look fab! 😘❤️
Elin Haglund

2015-07-28 @ 10:26:49

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0