Mag-uppdatering.

Idag när vi var på 1 månads-kontrollen så diskuterade vi prinsens mage. Ville passa på att fråga när läkaren var där. Eftersom han bajsar så bra och kissar ofta, så tyckte hon/dom inte att vi ska byta ersättning. Däremot fick vi vattenbaserad D-vitamin istället för oljebaserad (såg att ni hade kommenterat ang det, tack!) så jag hoppas det bli skillnad. Dessutom ska jag köpa sempers magdroppar också. Jag visste inte att man kunde ha dom samtidigt som Minifom. Nu jäklar ska det bli bättre!

Redan idag tycker jag att han är bättre faktiskt. Minifom kanske redan har kickat in? Hoppas! Och hörrni - TACK för alla tips.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma/mormor

Han ser ut att må prima mormors gullunge.

2015-07-02 @ 10:14:53

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0