Vecka 27 idag..

...och 65% av graviditeten är avklarad.

Bild från imorse.

Ja, idag kliver vi som sagt in i vecka 27. Jag mår bra, förutom på jobbet. Det är så himla tungt nu att jobba 40h/v.. Att endast få sitta ner när man fan ska gå på toa.. Att behöva springa runt på 350kvm stengolv och se glad ut.. Dag in och dag ut. Jag älskar mitt jobb i vanliga fall, men nu för tiden är det inte roligt att gå dit. Svanken ömmar, höfterna gör ont och benen vill knappt bära mig längre.

Den här veckan hoppas jag kunna skicka in papper till försäkringskassan. Att fortsätta jobba heltid känns bara dumdristigt!

Men som sagt: förutom att kroppen är tung och trött mår jag bra. Och det känns ju iallafall skönt!

Och bebisen då? Ja, lille D sparkar på som en riktig vilding! Micke känner även han tydliga sparkar då och då. När vi var hos barnmorskan sist så slog hjärtat som det skulle och jag följer storleks(?)kurvan bra.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0