Once in a lifetime, typ!

Skulle iphone vara sköra? Inte tåla stötar? Eller vatten? Struntprat!
 
I fredags(?) när jag mådde som en påse skridskor hade jag ställt en hink med vatten & skurmedel i bredvid soffan. Bra tänkt, eftersom kräkan låg konstant i halsen. Mums. One problemo... yrslig + instagram = oh no.
 
Innan jag visste order av det jonglerade jag med mobilen och BLUPP rätt ner i hinken.
 
FUUUUUUCK! Fortare än fortast fick jag upp telefonen ur vattnet, sprang in på toaletten, slet av skalet och började föna telefonen (eeehhh...?). Stängde sedan av den i 1,5 timme. And you know what? Den fungerar fortfarande!
 
Helt sjukt att den inte gick sönder. What are the odds liksom?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0