Trädgårdsmästarna!

Igår kom svärmor hit för att hålla Devin sällskap medan jag och Micke fixade häckarna.


Jag hade tänkt att vi skulle bli klar typ efter lunch (hon kom kl 09), men ack så fel jag hade!

Vår tomt är 850kvm stor, med häck på tre sidor. Lagomt stort, too much häck. Vi blev klar strax innan 18!! Herrejisses vilket slit! Men nu är det fint igen.

...något som är mindre fint är min solbränna. Jag hade linne på mig hela dagen, och om vi säger såhär - det syns inte att jag tagit av mig det!


Idag är jag så trött i kroppen att hälften hade vart nog. Ryggen gör galet ont efter gårdagens krattande! Kommer vara dödligt trött ikväll efter en dag med busbebis kan jag misstänka. Micke är tillbaka på jobbet efter en fantastisk pappa/semester vecka. Önskar att han kunde vara hemma längre! Men jag ska inte klaga heller - han jobbar ju för tusan på hemmaplan!

Nej, klockan är 08 och jag ska smyga mig upp ur sovrummet och sätta på lite kaffe innan Devin vaknar igen. Hans sovrutiner är verkligen top notch nu! Men mer om det i ett annat inlägg.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0