Pappaledigt.

Micke har tagit ut en vecka pappaledigt, och ingen är gladare än jag! Min trygghet.

Idag åkte vi ut till Valbo för att köpa lite nya kläder till mig. Innan graviditeten klädde jag mig mest i tighta linnen och typ en kavaj eller cardigan. Så, ni förstår att det är väldigt lite att välja på nu när jag inte riktigt är redo för nåt tight över magen.

Det där skulle liksom INTE se bra ut just nu. Verkligen inte.

Det var inte något speciellt bra utbud kändes det som.. men fick med mig 3 t-shirts, ett par jeans och ett armband hem. Imorgon tror jag vi ska åka till Borlänge och spana in om kupolen erbjuder något mer.

Devin var jätte snäll under hela vistelsen! Vi stannade så länge att det blev dags för flaskan, och det gick jätte bra i köpcentrats amningsrum! Jag är så glad att allt gick bra. Snart kanske jag vågar själv!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0