Lady Vamp copycat!

Eftersom min sömn inte har varit den bästa de senaste månaderna, plus att jag inte mår så jäkla bra psykiskt, hade jag förväntat mig att det skulle göra SJUKT ONT att gadda sig idag. Men vet ni, det gick faktiskt över förväntan bra! Gnällde knappt alls. 

(För er som inte har tatuerat er förr så vill jag förtydliga att det brukar gå bättre om man har ätit och sovit bra. Kroppen är smart den jäveln.)




Nu efteråt däremot... Fy helvete säger jag bara! Tänk er att ni har snubblat ute på asfalten och skrapat upp knät, och någon häller aceton i såret - SÅ känns det fan på armen nu.

Lätt värt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma/Mormor

Den är jättesnygg :)

2015-08-21 @ 17:04:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0