Kupolen.

I förrgår blev det som tänkt och vi drog till Borlänge/Kupolen. Resan gick bra, Devin har börjat somna när vi åker bil vilket är grymt skönt!

Väl framme var det dags för flaskan och blöjbyte. Vi letade rätt på amningsrummet och alltså...när vi hittade det trodde jag inte mina ögon. Vilket jävla sunk! Det var helt fritt från någon form av mysig-aura, trångt, skitigt och vissa stolar var trasiga. Synd att jag inte tog en bild! Tänk er en skrubb som någon ställt in tre snurrstolar i. Tadaaa! Någon av er som varit där?

Anyways.
Ingen shopping blev det, men däremot ett stopp på taco bar! Lilleman blev gnällig i vagnen så vi vände på honom, och OJ vad intressant det var.




Han är ju fortfarande för liten för barnmatstol eller sittvagn.

Men just ja! Tror ni inte att den toalett med skötbord dessutom var trasig? Så det gick inte att låsa. Nej, kupolen i Borlänge sjönk rejält i mina ögon. Det var ju trevligt att komma ut ur huset, men nästa gång åker vi till Valbo helt enkelt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma/Mormor

Nu kan han ha den där braiga saken även i vagnen :)

2015-08-21 @ 17:03:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0