I did it!

Idag hade jag bestämt träff med Linda och hennes nykläckta son Mio. Detta skulle alltså bli andra gången sedan Devin föddes som jag åkte någonstans med honom själv.

Innan jag satte honom i babyskyddet och backade ut från gården hade jag en mild panic attac. Andas, andas, andas - det kommer gå bra. Och som det gick bra! Devin var ett riktigt A barn!

Nöjd och glad i Lindas famn.

Lilla, lilla Mio. Blott 15 dagar ung. Shit, tänk att Devin typ nyss var så liten!! Man glömmer fort.

Jag är så stolt över mig själv. Det känns jätte bra att jag vågade ta mig ut. 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Och riktigt trevligt hade vi också :) klart du ska vara stolt över dig själv! Ett steg framåt ju👍

Svar: Ja, verkligen trevligt! Måste vi göra om! :)
Elin Haglund

2015-08-31 @ 22:52:00
Postat av: Sarah

Du är GRYM 💜👊🏼

Svar: ☺️😘
Elin Haglund

2015-09-02 @ 22:46:49
Postat av: Anonym

Bra jobbat!!!! 👍😘

2015-09-06 @ 19:47:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0