Hej hej!

Devin sover längre intervallen på nätterna nu, thank god! Han sov först mellan 23 till 02:30 (3,5h) och sen från 03 till 08 (5h)!! Hallelujah det går åt rätt håll! ..Jag kunde dock inte sova längre än till 06, så gick upp vid 07 och städade garderoben. Jag vaknar ju vid minsta lilla ljus han gör och har skit svårt att somna om - trots att jag är svin trött.

Imorse efter matningen vid 08:30 tog Devin ett bad (eftersom han hade kräkts typ all over the place) och se så gosig han ser ut på bilden när han får ligga nakenfis i soffan efteråt!

Efter lite mys och bus i soffan såg jag att lillskrutten började bli trött, så då kastade vi ner honom i vagnen och drog ut på en runda!
På bilden ser ni hur dom förbereder för kommande Get Away festivalen.

Kom hem och konstaterade att jag fortfarande ser gravid ut och bestämde mig för att göra lite hemmaträning medan Devin låg och surrade på soffan.
2 månader efter förlossning. 10kg kvar.

Well, det är väl dagen so far. Efter promenaden och hemmaträningen har vi slappat på soffan och inne på filten i hans rum. Finns liksom inte så mycket annat att göra..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0