Färgbomb.

Klickade precis hem en svart färgbomb från Maria Nila.

För mig blir håret nästan brunt efter några veckor, så det ska bli kul att testa denna inpackning. Hoppas den lever upp till förväntningarna. Fast svart är ju alltid svart liksom, what could go wrong? Skönt att kunna hålla kvar den där nyfärgade korpsvarta nyansen (är svart en nyans? haha) tills det är dags att färga nästa gång.

Jag är fortfarande galet sugen på silverfärgat hår! MEN Annelie (min frisör) säger att mitt hår kommer typ dö av alla blekningar, och jag kommer end up with this style:
Nog för att folk säger att jag är lik farsan, men att skaffa samma frilla som han hade när han var liten? Njää, dra en gräns!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

Hahahahahaha lyssna på Annelie för fa-an!

2015-08-27 @ 23:14:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0