Delmål 1, check!

Provade typ alla gamla jeans idag, och vet ni vad? De flesta passade! Att halva magen hängde över byxlinningen skiter jag i just nu. Dessutom passar även dom där jeansen från H&M jag skrev om förr. Minns ni? Storlek 42? Dom iallafall, dom sitter bra nu! Ska slå till på ett par likadana tänkte jag. Så himla svårt att hitta jeans som sitter snyggt, och som dessutom är utsvängda! Ett par till i 42 och ett par i 40. Så får det bli. Då har jag så jag klarar mig. Borde egentligen köpa ett par 40 och ett par 38 istället.. Motivation liksom. Men jag vill ju faktiskt se bra ut under tiden jag går ner i vikt också. 

Anyways!
Jag hade ju som mål att komma i jeansen jag köpte, och det gör jag nu! Glad! Så då är nästa mål att komma under 70kg.. "Bara" 8kg kvar dit..


Gropiga lår och putande mage. Så ser sanningen ut.

(Ser ni förresten vad långt hår jag har fått?!  Love it!)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0