Dagens outfit!




..och gårdagens outfit:


Äntligen kan han ha tröjorna från RIVER ISLAND! Tycker dom är så tuffa! Banantröjan är från tjejavdelningen faktiskt.. men det skiter jag i. Tycker inte det kan bli mer unisex än så över en tröja.

Är sugen på att lägga en till beställning, men har egentligen varken råd eller behov av det. Så we'll see hur jag väljer att prioritera hehe.

Har ni några tips på vart man kan hitta coola kläder? Förutom next, river Island, H&M och zara?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Åhlens och Lindex!!
Mina favoriter faktiskt 👍🏼 nere på åhlens i hörnet har dom skitsnygga grejer.

Svar: Ja jag gillar båda dom butikerna! Synd att åhlens inte har nån internetshop 😕 (eller kanske tur i oturen ;) hehe)
Elin Haglund

2015-08-02 @ 22:22:13
Postat av: .

Lager 157 har fina kläder till dem små också:)

Svar: Njaaa kanske för lite större barn. Har aldrig hittat nåt snyggt till bebis där tyvärr :(
Elin Haglund

2015-08-05 @ 10:37:42
Postat av: Anonym

Kommer han upp i 90cl och uppåt har vi riktigt fina saker på lager157 :) /mysan

Svar: 90cl? Det motsvarar väl 2-3år va? Låååångt dit, men jag lovar att komma in då ;)
Elin Haglund

2015-08-06 @ 13:51:43

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0