Barnmorskan.

I fredags var jag ju som sagt hos min barnmorska Annika för att prata igenom hur förlossningen var och hur jag mår nu. När hon sa "knyta ihop säcken" menade hon inte my vagina, hahah!

Annika var helt chockad över hur fort jag födde. Snabbare än omföderskor tydligen. Jag fick ett diagram där man kan se hur fort det BRUKAR gå (röd pil) och hur fort det gick för mig (blå pil).
Jag är jävligt glad att vi bor nära sjukhuset vill jag lova! Men trots att vi var nere på fem minuter hann jag bara med lite lustgas.. Gick ju bra ändå hörrni!

Jag fick väga mig och det är 4kg kvar till min inskrivningsvikt. Men 9kg kvar tills jag är nöjd. Vi tog även ett stick i fingret och det visade sig vara bra. Bra bra bra. Skönt att kroppen är okej, värre är det med huvudet - men det visste ni ju redan.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0