Barnkläder.

"Du köper ju bara kläder som du själv skulle kunna tänka dig använda" säger Micke och skrattar när han öppnar Devins garderob.

Idag kom en leverans från H&M med några basplagg i nästa storlek.

"Oj. Vad grått." sa Micke och blinkade sådär retsamt mot mig. "Faktiskt så har han väldigt mycket byxor med mönster i storlek 62, så DÄRFÖR blev det grått och vitt idag. Faktiskt!" sa jag och knuffade bort honom i protest.

Fast.. Det blir väl så antar jag? Att jag köper kläder som JAG gillar? Och jag gillar ju rockigt och svart och sånt, och därför blir det ju sånna kläder till honom. Eller hur tänker ni - köper ni sånna där tröjor med konstiga snögubbar som bajsar regnbågar? Bara för att det känns barnigt? Borde jag göra det? Kommer mitt barn bli färgblind?

Man kan ju ana ett fåtal plagg med färg.. Och det är ju alltid nåt liksom!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Ja alltså min garderob är helt svart-vit med några få undantag.. Köpte svart-vitt i början till Vidar men nu ÄLSKAR jag pasteller på grabben. På kläderna, i vagnen i rummet osv. Så jag tror helt enkelt att vi har olika stil grabben å jag 😝

Svar: Vi får se hur det utvecklar sig 😊 🌈 Kanske exploderar en färgbomb rätt som det är?! När jag har hittat "hans" färg liksom 😋 Meeeeen vi ska inte hoppas på för mycket heller. 😅
Elin Haglund

2015-08-10 @ 22:55:29

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0