Äntligen H&M, äntligen!

Fick tips av Sarah om att Ica Maxi hade fått in onepiece i svart! WOHO äntligen en helsvart dress hehe. Dock var det små öron på luvan, och lite andra detaljer som inte riktigt föll mig i smaken.. Och nu mina kära vänner, NU har H&M fått in helsvarta! Billigare dessutom. 149kr.

Jag förstår inte varför det görs så lite svarta barnkläder?
Morsan kommer och hälsar på idag, så vi får se om det blir en tripp till butik, eller om jag klickar hem den från nätet.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ingela

Jag har sett att Åhléns också har helsvarta kläder utan några krusiduller, dock bodys. Men det kan hända att jag har missat att det finns mer :)

2015-08-28 @ 10:41:51
Postat av: Sarah

Den är inge bra! Köpte den mörkblå (svart fanns inte) till Vidar å byta blöja i den där när dragkedjan slutade så högt... Gah! Vart galen. Men om du gillar den har jag en mörkblå du kan få ☺️

Svar: Jag har inte beställt den ännu, och efter den här kommentaren blir det nog inget köp heller! Det blir ju faktiskt ett litet projekt att byta blöja med sån dragkedja 💡! Tack för att du sa till 😊👍 Hoppas dom på Ica maxi finns kvar 😅
Elin Haglund

2015-08-28 @ 21:37:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0