Vecka 34 idag!



Inga bristningar än, och det tackar jag gudarna för! Magen växer för varje dag som går och jag börjar känna mig riktigt otymplig nu. Att måla tånaglarna är ett träningspass! Dessutom flåsar jag för minsta lilla ansträngning och blir toksvettig jätte fort.

Förutom att jag nu mår dåligt pga sjukdom så mår jag annars bra. Har fortfarande ont i svanken och benen, men vad ska man förvänta sig liksom? Konstigt vore det väl annars..

Nu är det mindre än 50 dagar kvar till beräknad förlossning! Jisses vad tiden har gått fort. Både jag och Micke har börjat vant oss vid tanken på att bli en liten familj. Ingen av oss var ju intresserad av barn tidigare, och jag har vart lite orolig över hur vi kommer må när bebisen väl är här. Men den oron börjar släppa nu, och det känns jätte bra!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0