Vecka 33.

Hej och hå, vad tiden gå(r)! Hahaha Jag är så lättroad att det är synd om mig.

Såå...idag är det första dagen på resten av vecka 33. Om max 9 veckor har vi en bebis här hemma. MAX! Helt galet! Sist jag vägde mig var det 16kg+, men det är säkerligen mer nu. Jag samlar på mig vätska som en jäkla kamel! Herrejisses snart kan jag inte ha några kläder alls. Förutom vätskan så mår jag okej. Jag jobbar fortfarande heltid och kommer göra det fram till vecka..hmm..35? 36? Det ska nog gå bra.

Igår på jobbet.

Idag har vi redan hunnit med besök. Tomas och Johanna (och skrållan) kom förbi med fika. MUMS! Sånt säger man ju liksom inte nej till. Johanna har beräknat trycka-ut-bebis-datum imorgon, och jag hoppas verkligen för hennes skull att det stämmer! Kan inte vara roligt att gå över tiden..

Tomas och Johanna i en klassisk självis.

Nej ni! Nu ska vi sätta upp en hylla tror jag. Hej då!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0