Måndag.

Idag är jag hemma från jobbet. Det tog verkligen emot att inte gå dit, men jag är inte frisk så nån måtta får det väl fan vara.. Jobbet är inte allt, och jag måste koncentrera mig på att bli frisk. Jag har redan ordnat så att jag är hemma imorgon också, så får vi helt enkelt se hur jag mår till på onsdag.. 

Anyways!

Jätte fint väder ute idag, men vad gör det när man måste sitta i soffan hela dagen? Vila, vila, vila. Fast kanske att jag vågar mig ut med en filt och en kopp varm choklad lite senare. We'll see! Vore ju onekligen mysigt att sitta mot husväggen och lapa lite sol.

Jag känner redan hur det kryper i kroppen på mig av rastlöshet.. Att vara hemma och sjuk är inte min melodi! Jag låg ju i soffan hela lördagen och söndagen också, så denna tredje dag på soffan känns inte så jäkla kul. Ska nog ta fram dammsugaren snart och städa lite lätt. Inga ansträngningar. 

Fan vilket tråkigt inlägg. Sorry.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

DU LÅTER BLI DAMMSUGAREN OCH VILAR!!!!!

2015-04-13 @ 15:31:39

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0