Kalas!

Idag kom Mickes, och delar av min, familj hit för att fira att han blivit ett år klokare! Min mamma hade gjort typ världens godaste smörgåstårta (som jag glömde ta bild på), mormor hade bakat kakor och jag själv hade gjort en gräddtårta. Allt smakade mycket bra må jag säga!

Förutom att Micke fick födelsedagspresenter så fick även lilla grabben i magen gåvor!

Stickad kofta med matchande sockor från mormor. Jag tyckte verkligen om garnet hon valt! Blev ju verkligen ett fint "mönster" eller vad man säger.
Även denna roliga festoutfit från mormor!
Och jag bara älskade denna hoodie som morsan hade köpt! SÅ COOL!

Sen hade svärmor köpt en handduk med luva. Perfekt efter ett bad!

Jag har beställt en till kofta av mormor. Denna gång i svart/vitt/grått med döskalle-knappar (mot hennes vilja haha), samt ett barnvagnshänge ska hon få virka ihop! Kul! ...iallafall kul för mig som slipper pilla ihop grejerna.

Nej, nu är det god natt från vegagatan.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0