Hipp hipp HURRA!

Idag fyller min bästa vän och livs kärlek 30 år! Jag önskar att vi kunde ha slagit på stort och gjort något riktigt minnesvärt. Men tyvärr är jag alldeles för gravid för det, och pengarna måste sparas till bebisprylar. Micke är nöjd ändå, men jag önskar att jag hade haft möjligheten att ge honom det.

Anyways!

Dagen började med skattjakt! Jag vaknade, såklart, tidigare än Micke och skrev ihop några ledtrådar som skulle ta honom till sin present. Väckte honom med en sång och första lappen, sen var han igång! Jag tror att jag överskattade hans hjärna sådär på morgonkvisten, för det tog lite längre tid än väntat hehe.


Han fick ett presentkort på tatuering av mig, och det blev han jätte glad över!

Efter skattjakt och frulle åkte jag till jobbet. Sen efter jobbet hem en snabbis och sminka på sig lite innan vi drog ner och åt middag på stan! Riktigt mysigt var det.

Imorgon kommer lite familj hit för att gratulera, och då blir det tårta! MUMS!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0