Herregud..jag orkar inte mer..

Klockan är 03 och jag ligger i sängen och försöker gråta mig till sömns. Jag har sån jävla halsbränna/sura uppstötningar att det fan är olidligt. Mina fötter och ben värker. Dessutom är jag sjuk så halsen gör ont och snoret rinner.. för att inte tala om bröstsmärtorna efter all hosta.

Såhär såg mina fötter ut efter att jag använt tofflor här hemma:
Tofflor liksom!!! Sitter ju för fan inte ens åt.

Usch. Undra om jag ska lägga mig ute i soffan istället kanske? Hitta ett annat sovläge? Fy fan vad jag tycker synd om mig själv just nu.. Den här kvällen/natten ligger i täten när vi pratar dåliga dagar.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0