Det var väl en jävla förkylning..

Jag är sällan sjuk. Och ännu mer sällan hemma från jobbet. Men den här gången finns det inget alternativ. Jag blir hemma hela veckan..

Trots att det enda jag har gjort sedan lördags är att vila så vill inte denna "förkylning" släppa. Jag blir galen! Vad ska jag göra? VAD?!

Snoret rinner, febern hänger sig kvar, jag hostar upp slem tills jag spyr och är allmänt matt i kroppen. Awesome! Verkligen awesome.

Jag blir så otroligt rastlös av att bara vara hemma, även om jag egentligen inte skulle orka göra nåt.

Nu orkar jag inte ens skriva längre... Hej då.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Malin Strömberg ☺️

Usch ! Tråkigt ! Jag ligger också sjuk har legat nedbäddad i SEX DAGAR nu och det känns inte som att jag är på bättrings vägen😳😔 håller på att bli tokig det kryper i kroppen och jag vill träna! Jag hoppas att du blir frisk snart. Det är väl bara att vila tills man är frisk och försöka gilla läget men det kan väl räcka med nån dag kan jag tycka Kram på dig ! Hoppas att du mår bra i graviditeten ?

2015-04-15 @ 14:36:01

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0