Besöket hos barnmorskan.

Efter ytterligare en dålig natts sömn var vi iväg till barnmorskan imorse. Allt såg bra ut med vikt och magen och blodprov och hjärtljud. Skönt! Jag kände mig dock så dålig att jag bara ville bryta ihop och gråta, men lyckades hålla mig samlad. Barnmorskan sa direkt att jag måste ha influensan och inte bara en vanlig förkylning. Men vad hjälper det mig? Inte blir jag friskare för det? Oh lord have mercy on me!

Igår var jag tvungen att komma ut ur huset innan jag blev helt galen och folkskygg! Så vi åkte till Owes och kikade lite. Kom hem med ett bäddset till vagnen! Vi gillar ju stjärnor i denna familj, så inte helt oväntat blev det ett set med sådant mönster. 95 kronor - som hittat ju!


Nu ska jag slänga in sängkläderna i tvätten så dom är redo när det väl är dags för användning. Sen ska jag lägga mig och vila. Som vanligt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0