Akuten.

Igår ringde jag 1177 för att stilla min oro. Det gick inte riiiiiiktigt som jag hade tänkt. Sköterskan ringde upp till förlossningen och dom tyckte att jag borde åka till akuten på en gång.

Jahaaaaaa.. suck.

Så jag tog en snabbdusch (vettefan vilken typ av undersökning dom ville göra if you know what i mean) innan vi åkte ner. Micke klockade körtiden och det tog sex minuter. Good to know när det väl är dags sen liksom.

För att göra en lång historia kort så såg allt bra ut. Med bebisen iallafall.. Jag mår fortfarande som en påse skit.


På bilden är jag uppkopplad mot nån apparat som mäter bebisens hjärtrytm(?) eller nåt i den stilen. Sen blev det ett ultraljud. Vi kollade även urin och blodtryck, och som sagt: allt såg bra ut.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0