Kick off

Klockan ringde strax efter 04:00 tisdag förra veckan. Det var dags att åka på 2014 års kick off! En annorlunda packningslista hade skickats ut några veckor innan - sovsäck, oömma kläder, liggunderlag.. What the hell? Jag packade enligt instruktioner och stod redo på Stockholms central 07:45.

När alla butikschefer från Vero Moda och Jack and Jones var samlade åkte vi buss i en timme och kom fram till en båt. Okej, vi ska alltså ut på en ö.

And ö it was! - Äventyrens Ö (googla!)

Nu börjar jag bli less på att skriva, så jag summerar lite fort.

Konferens hela dagen, lunch och middag utomhus, sova i ruttet militärtält, frysa ihjäl, 2 utedass på 100 personer, inget rinnande vatten, mindre än 5h sömn på två dagar, team bildning i form av tio-kamp...












Tanke när jag satt på tåget hem: Aldrig mer.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: lotta

Fyfaaaan, stackare:(

2014-09-11 @ 07:14:49
Postat av: Anonym

Förstår att detta INTE var din grej :)Tälta har du ALDRIG gillat!!!

Svar: Nä fy fan värsta jag varit med om!! Haha!
Elin Haglund

2014-09-12 @ 11:41:42
Postat av: Mamma

Det var min kommentar som blidde anonym ;)

2014-09-12 @ 11:43:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0