THE POWER OF GALLTVÅL!

Första dagen jag använde min vita blus råkade jag rita på den... med en bläckpenna! Känslan just då var typ "livet är över!!".

När jag sedan googlade berättade internet för mig att vanish tar bort ALLA fläckar. Hoppet var uppe och jag kände att turen ändå var på min sida.... tills jag försökte och fläckjäveln inte gick bort. Inte ens lite.

Livet var åter igen över.
TILLS JAG PROVADE GALLTVÅL!
Vilken jävla grej alltså! Det funkade!


Jag vet att det är lite bläck kvar, men skrubbar jag mer går tyget sönder. Jag ska behandla lite till vid ett senare tillfälle.. lägga i blöt och så.

Nu undrar ni säkert varför jag inte bara köpte en ny? Jo, därför att den är slut. Den kom in som linne också, så jag köpte naturligtvis den... Men långärmade blusen - soldout.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0