Elin och Elin

Vilken härlig dag, mina vänner! Jag började med sovmorgon, och fortsatte med storstädning. Aaaahh, så himla skönt!

Efter lunch när alla plikter var gjorde gick jag ner till Elin för en kaffe. Och J I S S E S vad tiden flög förbi! Himla roligt att umgås med den bönan. Men jag menar, heter man Elin så kan man inte förvänta sig annat. Att vi praktiskt taget har samma efternamn gör det bara ännu mer ment to be - Hägglund och Haglund.

Elin fick förresten till en bra bild på biorummet! Har ju inte lagt ut så mycket bilder på det, så here it goes:
Synd att sladden ligger framme och stökar till bara..

Nä nu ska jag ta av mig mina skor (går in dom) och borsta gaddarna. Imorgon och fram till måndag är det jobb på schemat. Helhelg med andra ord.


Japp, har gått med båda inomhus idag!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0