Vad trött jag blir!

För det första blir jag trött på vädret. Igår slungade jag av uppfarten vilket var en otroligt svettig upplevelse. Idag, då har typ all snö smält bort! Vilket innebär att gårdagens kraftansträngning var förgäves.

Precis just nu från köksfönstret:

Och för det andra blir jag så jävla trött på att jag inte kan sova. Jag var ledig onsdag och torsdag, och idag börjar jag klockan tolv.. Vet ni när jag har vaknat? Runt 6-7 snåret. Och då vaknar jag inte och är pigg, no no, jag är sviiiiintrött. Men att somna om är en omöjlighet. Stress much?

Imorgon måste jag upp tidigt pga jobbet, och då kära stalkers, då lovar jag er att jag kommer vara dödstrött!

Vem är gud, och varför fuckar han mitt liv?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0