Tvättat, fönat och borstat mitt får.

Japp, igår slängde jag in fejk-fåret i maskinen! Den hade legat ute på altanen och blivit äcklig.

För att få den fluffig och mjuk efteråt fönade jag den och borstade den. Vilken lyxlirare va?!

Faktum var att den såg så jäkla sliten ut om jag inte hade borstat den... Överkurs att borsta ett fårskinn egentligen ju! Eller nja, om det är äkta vara så måste man borsta till det ibland, men fejk.. Nja.. Orka!


Något annat som jag egentligen inte orkade var att skotta uppfarten.. Men efter att ha bråkat med snöslungan ett tag så gick det snabbt och smidigt!

Inte fan kunde jag tro att det skulle komma såhär mycket snö! Jävla skit, jag som trodde våren stod bakom knuten..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0