Tvättäkta nörd!

Jo men visst vettni! Mina brillor kom för nån vecka sedan, och därmed även min intelligens (som att den kunde bli högre liksom?). Se så smart jag ser ut (ÄR)!

IQ 5000 right?!

Huvudvärken har faktiskt minskat i samband med användning av brillorna. FETT NICE! Dessutom ser jag ju klart och tydligt nu, och det är ju alltid en fördel. Nackdel är att jag har svårt att bedöma avstånd på nära håll.. Höll på att slå en vurpa i rulltrappan här om dagen. Mycket märklig situation.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Du passar i dom jättebra!!!!! Nu vill jag se dom andra också :) KRAM och hälsa din Micke

2014-03-01 @ 13:46:01
Postat av: FRIDUS

Snyggast å smartast!

2014-03-01 @ 16:14:05
Postat av: Viktoria

Hot stuff! #girlcrush

2014-03-01 @ 17:50:14
URL: http://www.viktoriacederberg.se
Postat av: sis

Hahaha! Och som sagt, du passar jättebra i brillor :D
Å va snygg bloggen är (hundra år sen jag kolla, I know- its bad!)
Kram från syrran

2014-03-03 @ 09:21:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0