Minnen?

Det hände något märkligt alldeles nyss. Jag satt i soffan och kollade på tv, något program om Vad som hände efter sikta mot stjärnorna typ? Först pratade dom med Shirley Clamp, sen med Amy Diamond, och sen var det Cecilia Vennersten's tur. Inget mer med det kan man tycka. MEN när dom spelar upp hennes one hit wonder "Det vackraste" började jag gråta! På typ 3 sekunder! VA FAN?!

Jag får typ flashbacks från när jag var liten. Men mer än så minns jag inte. Vad har den här låten betytt för mig egentligen? Vaaaaad? What does this mean?! Läskigt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Den låten spelade jag ofta när du var liten :) Förstår inte varför du blev ledsen av den för jag sa att sången var till dig, Det vackraste jag vet...
Fast det kan ju vara andra orsaker när du hörde den och jag tror du vet vad jag menar.. Markus
Att man tänker på orden som hon sjunger och i det undermedvetna tänker på just honom...
KRAM

2014-03-14 @ 06:00:43

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0