Enough is enough!



Det var många år sedan jag förlorade min bror, men det var inte förrän idag han förlorade mig.

Jag kan inte fortsätta må dåligt pga honom. När han är fri från sitt beroende får vi se om jag kan förlåta alla hans lögner, alla hans svek.

Och ja, jag ger blanka fan i att detta är en öppen blogg som alla kan läsa!! Idag är tammefan den sista gången jag gråter för honom. Han är inte värd mina tårar eller min omtanke.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: M.

Skickar en kram för den gräns du kommit till. Starkt av dig att bestämma dig. Du gör helt rätt!

Kram M

Svar: Tack för dom orden.
Elin Haglund

2014-03-20 @ 19:42:38
URL: http://mikaelaelgh.wordpress.com
Postat av: hellan

STYRKE KRAMAR! <3

2014-03-21 @ 11:05:28

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0