Deppig.

Kan man bli annat än deppig i detta väder? Herregud juli står runt hörnet och jag tar på mig höstjackan när jag ska cykla till jobbet. Galet! Regnet kan jag ta, its okey, men att det är så jävla kallt... Nej, det tar jag bara inte! "Tur" att  jag har min semester i början av augusti. Då bara MÅSTE ju vädret vara bättre?!

Och inte nog med att det är ett jävla skit väder på min lediga helg - jag har gått och blivit sjuk! Halsen är helt fucked up och mitt huvud är lika tungt som ett bowlingklot.. Thank you lord.

Ta mig tillbaka till den här varma kvällen tack:
Där trodde man minsann att sommaren var på väg. Åkte fiddy i t-shirt fast klockan slog kväll.

Nu ska jag ta på mig en till filt, svälja en alvedon och fortsätta kolla på stand up. Kanske mitt humör blir lite bättre..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Jag spenderade hela semestern i det skitvädret så deppig är bara förnamnet!
Jag gjorde världens klipp på Vero i Gävle förresten, kan ha varit av dig. Annars toppentrevlig personal =)

Svar: Fy fan då förstår jag stt du är depp!! Ja, men visst var det du som shoppade härom veckan?! Tyckte du såg bekant ut men kunde liksom inte placera.! Hoppas du är nöjd! :)
Elin Haglund

2014-07-04 @ 18:02:52
URL: http://jhnn.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0