Alldeles, alldeles underbart!

Ni vet ju att jag inte är något fan av min hemstad. Men alltså, säga vad man vill om Söderhamn, men deras skärgård kan man inte ta ifrån dom. Jesus christ vilket paradis!

Idag vaknade jag ute i Evelina och Niklas stuga efter gårdagens festligheter.
Tog en panoramabild när jag satt på bryggan, vet inte hur bra ni kan se? DET ÄR SÅ FANTASTISKT FINT!

När micke kom från Gävle på spydern drog vi alla fyra ut på sjön i deras värsting båt (true story!).

Vi cruisade runt lite och stannade till vid laxörarna för att sola och bada. Och vet ni, JAG BADADE! För er som inte känner mig ska ni veta att jag är dels rädd för vad som göms där nere i vattnet och dels en jävla badkruka.




Micke och Evve hoppade i... Det vågade inte jag.

Sen drog vi till skärså för att äta på fiskerestaurangen Albertina. SJUKT GOTT!


Jag har haft en sån underbar dag att jag nästan vill gråta! Fler sånna här dagar tack!

Nu är det god natt, imorgon är det full fräs på jobbet igen.

Avslutar med en bild på Niklas. Haha! Sopslut!



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0