Retailtherapy.

På senaste tid har jag fått dille på "skinn"brallor! Oh how i love them!
Lack och läder täcker min bäver!

Men nu får det vara nog med fejk, nu vill jag ha ett par i äkta skinn. Någon som vet var jag kan få tag på ett par sådana? Och nej- jag tänker inte köpa från mc-butik.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Elin

Kenza har gjort sånna, finns i flanör i tantbutiken bredvid MQ ;)

Svar: ÄRÄ SANT!!?? My god! Thanks!!
Elin Haglund

2014-01-19 @ 12:36:11
Postat av: Linda

Tantbutiken bredvid mq har utförsäljning, finns nada kvar.. Kolla jofamas hemsida eller sök på Kenza pant på nätet. Det är iofs mocka(ev pigsplit) och skinn, men bra snygga!

Svar: Nej va synd då!! :/ Jag får kika runt på nätet :)
Elin Haglund

2014-01-19 @ 15:08:44
URL: http://mittrosabadkar.blogg.se
Postat av: Sarah

Glöm de! Jag har till och med vart i kontakt med huvudkontoret för jofama. De finns inga!! Tradera är vårt hopp nu... Men kolla in unifs i vegan läder, så jäkla nära äkta!

Lycka till// hon med samma obsession

Svar: What! Inga?! Oh my.. Ja tradera kommer det surfas runt på flitigt!! Unif? Vad är det? Måste genast googla! :) Grattis till bebisen förresten! Jag såg på instagram :) Kram på dig!
Elin Haglund

2014-02-03 @ 17:38:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sarah

PS. Jag vill ha dom utan mocka.
Dom i mocka finns på bubbleroom tror ja

2014-02-03 @ 17:39:43
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0